28 Mart 2009 Cumartesi

KARA DELİKLER , BEBEK EVRENLER


"Kara delik, astrofizikte, çekim alanı her türlü maddi oluşumun ve ışınımın kendisinden kaçmasına izin vermeyecek derecede güçlü olan, kütlesi büyük bir kozmik cisimdir."
Bu küçük evrencik bizim bebeşimiz.Henüz 4 haftalık(1aylık) hali.Ondan haberdar olduğumuz tarih ise 10 mart 2009/saat:16:05. Sessiz, sedasız sürdürmüş varlığını içimde.Yaptırdığım kan tahlili sonucu ultrason tetkikinde "Merhaba!"dedik birbirimize.Her anne gibi şaşkınlık,mutluluk,inanamama ve ağlama durumlarını bir arada yaşadım.İkinci öğrenen eşim,canım Goncam'dı.Akşamı zor etti iş yerinde.
Hani tanımda diyor ya "...her türlü ...oluşumun..kendisinden kaçmasına izin vermeyecek derecede güçlü..." O tüm ilgiyi,sevgiyi,merhameti,koruma içdürtüsünü...Herşeyi ama herşeyi kendisine çekiyor.Artık hayatımızın merkezi O.Dünya O'nun çevresinde dönüyor.
Şimdi 9 haftalık oldu.Küçücük bir kalbi var, benim kalbimle birlikte atıyor.Ve beni bugüne dek hiç üzmedi,zorlamadı.Az az ama sık sık yememe izin veriyor.Özellikle yoğurt,peynir ve meyve çok seviyor.Sürekli konuşuyorum.Özellikle babasını anlatıyorum.Çünkü dürüst, namuslu,sevgi dolu,duygusal,merhametli,fedakâr,güçlü,adil,kimse için kötülük düşünmeyen,kötülük yapılsa bile karşılığında iyilik yapan....Daha pek çok güzel meziyeti olan bir babası var.Eşim,yoldaşım, canım Goncacığım!Bana verdiğin bu hediye için çok teşekkür ederim sana.
Şimdi tek dileğimiz 9 ay 10 günü sağlıklı,huzurlu bir şekilde geçirmek ve biricik bebişimize kavuşmak.
Bir dileğim daha var:Evlât sahibi olmak isteyen herkes dileğine kavuşsun!

2 yorum:

Serdar Doğan dedi ki...

Hiç tanımadığın birini özlemek böyle bir şeymiş demek ki:) Not:Sizi seven biri...

Yemek Aşığı Kybele dedi ki...

Evet canım,seninle aynı duyguları paylaşıyorum veeee
Biz de seni çok seviyoruz bir taneciğim,ilk göz ağrım.
Babişkomuz:-)